Klanten & Challenges
Welke uitdaging je ook hebt, met een creatieve brainstorm bedenk je met je team beslist nieuwe en impactvolle oplossingen voor de korte en lange termijn.
Om een idee te krijgen van de diversiteit van de challenges waarover je succesvol kunt stormen, hieronder enkele voorbeelden.
Omniversum, Den Haag
Het Omniversum zocht nieuwe ideeën om haar jonge en oude bezoekers "een impactvollere beleving" te geven.
Het Marketingteam van het Omniversum heeft met hulp van de creatieve inspiratie van Blikopener, veel nieuw kansen en invalshoeken gevonden om op door te gaan pakken.
Bridge2Food, Amsterdam
Bridge2Food wilde tijdens een van hun food-seminars een kennismaking met LEGO serious play aanbieden aan de 100 deelnemers.
Met een aantal diverse facilitators heeft ook Blikopener meegewerkt aan de "proeverij LEGO serious play". Eea gecoördineerd door Nel Mostert.
Het was een energievolle kennismaking en het smaakte naar meer!
Den Haag Marketing, Den Haag
Wist je dat Den Haag de enige Nederlandse Stad aan Zee is? En dat de grootste Mondriaan collectie in het Gemeente Museum Den Haag hangt?
Een enthousiast team van
Den Haag marketing ging onder begeleiding van Blikopener op zoek naar en vond ook diverse nieuwe PR invalshoeken.
Avans Hogeschool, Den Bosch
Met 30 mensen zowel uit het onderwijs als uit het bedrijfsleven aan een nieuwe opleiding bouwen, hoe kicken is dat?
En dat met behulp van de LEGO serious play methode!
It doesn't get better!
Blikopener was samen met Mark Vandael en Nuala Burns mede-facilitator.
Avans was aan het einde van de avond verrijkt met nieuwe ideeën plus de welkome bekrachtiging van een aantal aannames.
Nederlandse Zorgautoriteit, Utrecht
Een team van slimme, creatieve en enthousiaste NZA medewerkers wil eigenhandig meer creatief denken aanwakkeren in hun organisatie.
Blikopener gaf hun daarom een training "Faciliteren van creatieve Brainstorms".
Studio Why, Oisterwijk
Ieder jaar organiseert Studio Why een Innovation Challenge Week waarin ondernemende studenten uitdagingen vanuit het bedrijfsleven oplossen.
Blikopener heeft dit jaar Studio Why een handje geholpen met een LEGO serious play dag waarin bedachte oplossingen met lego werden gevisualiseerd.Dit leverde nieuwe inzichten en gave verbeteringen van de concepten op. Plus heel veel energie!